Politica De Livrare Servicii






Politica de Livrare a Produselor/Serviciilor

Livrarea serviciilor furnizate de CASANET SRL prin intermediul sitului Edenpropertymanagement se efectueaza in urma incheierii unui contract de administrare intre cele doua parti transmis prin email.

In urma semnarii si agrearii termenilor si conditiilor din contractul de administrare, beneficiarul ca avea acces la softul de administrare si la serviciile oferite de catre SC Casanet SRL

Toate serviciile furnizate de CASANET SRL sunt descrise in mod complet in pagina de Pachete de servicii de pe situl nostru.

POTI VIZUALIZA CONTRACTUL AICI

 Plata serviciilor:

 

CONTRACT DE ADMINISTRARE APARTAMENT

Nr. ………………. din data de …..............................

I. PĂRŢILE CONTRACTANTE:

Art. 1. …………………………………………………………………………….

in calitate de PROPRIETARI (LOCATORI), în calitate de Proprietar,

In calitate de proprietar a apartamentului

si

EDEN IMOBILIARE - SC CASANET SRL, CUI 23810901, J12/2015/2008, cu sediul

in Cluj-Napoca, jud Cluj, str.Dorobantilor nr.96/22, punct de lucru: Cluj-Napoca,

jud Cluj, Str Dunarii nr 144 ap 2, telefon 0733980081/0744102323

II. OBIECTUL CONTRACTULUI

Art. 2. Obiectul contractului îl constituie ADMINISTRAREA APARTAMENTULUI:

………………………………………………………………………………………..

III. DURATA CONTRACTULUI

Art. 3. Administrarea apartamentelor la începe la data de ………………………………. şi

se va sfârşi la data de ……………………………………………………………

La sfârşitul acestui contract de administrare proprietarul şi administratorul, pot

să îl prelungească de comun acord prin încheierea unui nou contract, sau act

IV. OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR

Art. 4. OBLIGAŢIILE ADMINISTRATORULUI

4.1. Concepe si aplica strategii de promovare imobiliara a proprietatii.

4.2. Ofera consultanță cu privire la procedurile prealabile și ulterioare încheierii

tranzacției imobiliare (inchirierea proprietatii);

4.3. Organizeaza vizionarile cu tertii interesati de inchirierea proprietatii. Selecţia

şi verificarea persoanelor interesate de închiriere

4.4. Intocmeste contractul de inchiriere , respectand negocierile dintre parti.

Contract de administrare apartament

2

4.5. Reprezintă beneficiarul proprietar al imobilului în relaţiile cu terţe persoane

fizice sau juridice;

4.6. Vizite regulate de inspectare a proprietăţilor nelocuite sau locuite, cu

raportări periodice

4.7. Constatarea si raportarea catre proprietar a eventualelor probleme de natura

tehnica. Costurile aferente acestora vor fi suportate in intregime de catre chirias

sau proprietar (dupa caz).

4.7.1. Urmareste respectarea de catre chirias a tuturor clauzelor din contractul de

inchriere privind platile care cad in sarcina chriasului:

• Plata in termenul stabilital cheltuielilor comune datorate asociatiei;

• Plata la termenul stabilit a utilitatilor- curent, gaz;

• Plata in termenul stabilit a chirie lunare si a sumei reprezentand garantia;

4.7.2. Urmareste respectarea de catre chirias a tuturor clauzelor din contractul de

inchriere privind buna utilizare a apartamentului:

• Curatenia in apartament;

• Utilizarea corespunzatoare a dotarilor;

• Respectarea linistii in imobil si comportamentul civilizat pentru a se evita

orice deranjare vecinilor, prin larma, zgomote, utilizarea aparaturii audio la nivel

4.7.3. Ia masuri conform clauzelor contractului de inchiriere in cazul

nerespectarii de catre chirias a contractului de inchiriere. Anunta de indata

proprietarul asupra problemelor constatate si a masurilor luate pentru

rezolvarea acestora.

4.8. Evidenţa platilor care intra in sarcina chiriasului (facturi utilitati, plata

asociatie, plata chiriei lunare)

4.9. Inventarierea bunurilor din imobil şi evidenţa stării lor pe toată perioada

închirierii. Administratorul nu este respunzator de eventuale daune constatate in

apartament pe perioada derularii contractului de inchiriere, dar ia toate masurile

posibile de remediere a acestora si de recuperare a daunelor de la chiriasi in

cazul in care daunele s au produs din vina acestora.

Contract de administrare apartament

3

4.10 Sa ofere consultanta in rezolvarea situatiilor de neplata aparute in

derularea contractului de inchiriere incheiat intre proprietar si chirias.

4.11 Supravegheaza reviziile periodice ale instalatiilor termice/electrice.

4.12 Ofera consultanta pentru obtinerea certificatului energetic(daca este cazul).

Art. 5. OBLIGAŢIILE PROPRIETARULUI

5.1. să predea apartamentele care fac obiectul prezentului contract,

ADMINISTRATORULUI, la termenul stipulat în contract, pe baza completarii unui

Proces Verbal de Predare-Primire.

5.2. să nu efectueze nici o altă lucrare la apartament de natură să schimbe

destinaţia ori modul de utilizare al acestuia, dat prin prezentul contract;

5.3. să plătească ADMINISTRATORULUI procentul cuvenit din chiria încasată de

5.4. să asigure administratorului deplina libertate în organizarea şi gestionarea

activităţii, în limitele prevăzute de lege şi de prezentul contract;

5.5. să faciliteze ADMINISTRATORULUI accesul la conturile furnizorilor de

utilitati,precum si al Asociatiei de proprietari al imobilului.

5.6. să predea ADMINISTRATORULUI 2 seturi de chei (acces apartament si

imobil).

V. PLĂŢI

Art. 6. Chiria (suma de bani ce reprezintă contravaloarea închirierii

apartamentelor) îi va reveni PROPRIETARULUI, in contul acestuia, specificat pe

contractul de inchiriere.

Art 7. Pentru serviciile de administrare, PROPRIETARUL va plati

ADMINISTRATORULUI o taxa egala cu ………………….. …………………… calculata din

valoarea chiriei lunare.

Plata se va face lunar, in lei, la cursul BNR din ziua platii, conform facturii emisa

de catre administrator si intra in vigoare de la data semnarii prezentului

Art 8. Plata tuturor impozitelor şi altor sarcini de natură fiscală ce pot fi

percepute pentru apartamente intră în sarcina PROPRIETARULUI.

Platile vor fi efectuate de catre administrator, daca proprietarul solicita acest

lucru, dupa virarea banilor in contul indicat de administrator. Plata se va face

Contract de administrare apartament

4

catre institutiile care percep taxele sau alte sarcini de factura fiscala in maximum

trei zile lucratoare de la virarea banilor in contul administratorului, care va

trimite confirmarile platilor catre proprietar de indata.

VI. PREVEDERI FINALE

Art. 9. Prezentul contract poate inceta prin acordul ambelor parti, sau printr-un

preaviz scris de 30 zile

Art. 10. Pe toată durata prezentului contract administratorul si beneficiarul sunt

obligati să păstreze confidenţialitatea datelor şi informaţiilor referitoare la

activitatea celeilalte parti si a imobilului administrat, care sunt prezentate cu

acest caracter. Această obligaţie se menţine şi pentru o perioadă de 3 ani de la

încetarea contractului de administrare.

Art 11. În cazul transferului dreptului de proprietate asupra imobilului,

prezentul contract de administrare îşi păstrează valabilitatea numai dacă

cumparatorul, aprobă executarea în continuare a contractului până la expirarea

duratei sale

Art. 12. În cazul în care apartamentul ce constituie obiectul acestui contract este

distrus sau deteriorat de incendiu, cutremur, tulburări civile, război sau altă

împrejurare care îl fac complet inutilizabil, ADMINISTRATORUL va fi absolvit de

orice vină putând să înceteze contractul de închiriere. După un preaviz transmis

locatorului, prin care îl anunţă pe acesta că intenţionează să pună capăt

contractului de închiriere potrivit acestei prevederi.

Art 13. Litigiile izvorâte din încheierea, executarea, modificarea, încetarea şi

interpretarea clauzelor prezentului contract se rezolvă pe cale amiabilă sau

arbitrală. În lipsa unei clauze compromisorii, litigiile vor fi soluţionate la

instanţele judecătoreşti competente române

Art. 14. Proprietarul stabileste umatoarea destinatie a apartamentului: Spatiu

locativ inchiriat pe termen lung. Exclus regim hotelier, sau spatiu comercial,

inclusiv sediu firma.

Prezentul contract de administrare este incheiat în 2 (două) exemplare, câte unul

pentru fiecare parte si intra in vigoare de la data de ……………………..……

PROPRIETAR                                                    ADMINISTRATOR